Aktualnie jesteś na: strona główna > artykuły > Organizacja Urzędu
2020-03-16
Siedziba Urzędu Miejskiego w Choroszczy: 16-070 Choroszcz, ul. Dominikańska 2
Sekretariat: tel.: +48 85 713 22 00, +48 85 719 10 12, fax: 85 719 18 39
Pozostałe telefony Urzędu Miejskiego
e-mail: urzad@choroszcz.pl
NIP: 542-020-85-72 REGON: 000527351
W związku z pandemią koronawirusa COVID-19,
Urząd Miejski w Choroszczy
oraz Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Choroszczy
pracują w następujących godzinach:
PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK: 7.30-15.30
W tym czasie INTERESANCI SĄ PRZYJMOWANI WYŁĄCZNIE PRZEZ BIURO PODAWCZE
Wszelkie sprawy bezwzględnie konieczne i niecierpiące zwłoki
(tj. wydawanie, składanie oraz odbieranie dokumentów),
prosimy kierować jedynie przez Biuro Podawcze znajdujące się na parterze Urzędu.
Na parterze siedziby Urzędu została ustawiona
SKRZYNKA PODAWCZA,
DO KTÓREJ NALEŻY WRZUCAĆ KORESPONDENCJĘ
skierowaną do Urzędu Miejskiego w Choroszczy
i Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Choroszczy
*
Informujemy także, że od dn. 16.03.2020 – DO ODWOŁANIA
KASA URZĘDU jest ZAMKNIĘTA
– wszelkie należności finansowe wobec Gminy Choroszcz
należy REGULOWAĆ ELEKTRONICZNIE (np. poprzez przelewy bankowe).
*
Więcej informacji o organizacji pracy Urzędu oraz instytucji gminnych można znaleźć TUTAJ.
*
Spotkania Burmistrza Choroszczy z interesantami – są zawieszone – DO ODWOŁANIA.
WŁADZE URZĘDU:
Burmistrz
mgr inż. Robert Wardziński
Zastępca Burmistrza
mgr inż. Grzegorz Gabrian
Sekretarz
mgr inż. Mirosław Zalewski
Skarbnik
mgr Anna Radziszewska